კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
წაკითხულის გააზრება
|
არ შეუძლია წაკითხულის
შინაარსის გადმოცემა.
|
ხშირად აქვს სურვილი
იმუშაოს დამოუკიდებლად. შეუძლია
გაიგოს წაკითხულის შინაარსი,
შეუძლია ვიზუალურ საშუალებებზე მუშაობა
რუკები; ილუსტრაციები; დიაგრამები
და სხვა.
|
თითქმის ყოველთვის ფლობს მასალას
დამოუკიდებლად თეუძლია კითხვის’;
წერის; აქტივობებზე მუშაობა;
შეუძლია ინფორმაციის სხვადასხვა
საშუალებებზე მუშაობა რუკა;
წყარო; სქემა; ცხრილი; ილუსტრაცია;
გაკვეთილზე აქტიურია და თითქმის ყოველთვის
ჩართულია გაკვეთილის პროცესთი;
აქვს კარგი მეტყველება;
|
აზროვნებს კარგად; აქვს
შემოქმედებითი მუშაობის უნარი;
ყოველთვის მზად არის
დამოუკიდებლად ჩაერთოს ნებისმიერი
სამუშაოს შესრულებაში.
|
მსჯელობა და აზრის გამოტანა
|
ვერ ახერხებს რუკაზე
მუშაობას უჭირს მსჯელობა
და აზრის ჩამოყალიბება.
|
შეუძლია მსჯელობა/ ანალიზი;
|
მსჯელობს კარგად, აქვს ანალიზის კარგი უნნარი.
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად.
ყოველთვის შეუძლია გამოიტანოს საკუთარი აზრი და გამოთქვას თავის შეხედულებები.
|
ჯგუფებში მუშაობა
|
წყვილებსა და ჯგუფებში
მუშაობისას შეუძლია გაიაზროს
სხვისი დახმარება.
|
კარგად მუშაობს ჯგუფებთან და წყვილებთან ერთად. გამოხატავს საკუთარ აზრს.
|
მუშაობს ჯგუფთან ერთად, გამოხატავს საკუთარ აზრს და იცავს.
|
აქვს ლიდერობის გამორჩეული
თვისებები.
|
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭებათ ნული ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
მოსწავლის სახელი, გვარი
| ||||||||||
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
| |
საინტერესო შესავალი (პრობლემის იდენტიფიცირება)
|
1
| |||||||||
კვლევების/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
|
1
| |||||||||
შემოქმედებითი უნარი
|
1
| |||||||||
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
0
| |||||||||
თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
|
0
| |||||||||
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
1
| |||||||||
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
0
| |||||||||
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
1
| |||||||||
ინფორმაციის ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
|
1
| |||||||||
დროის ლიმიტის დაცვა
|
0
| |||||||||
ჯამი
|
6
|
პროექტის შეფასების განზოგადებული რუბრიკა
მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე გადაყვანა
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
| |
1.მიზანი
|
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
|
2.ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/მსმენელს
|
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
|
3.შინაარსის კორექტულობა
|
ხშირად გვხვდება შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია,
|
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
|
4.ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
|
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
|
5.კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
|
6.თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
|
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან ნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,
|
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად შესრულებული
|
7.შემოქმედებითობა
|
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
|
8.კავშირები საგნებთან
|
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
|
მოსაზრებები დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
|
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით კომპეტენტურობაზე
|
9.დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
|
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
|
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი მკაფიოდაა ჩამოყალიბებულია
|
10.პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
|
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
|
No comments:
Post a Comment